Klachten

Bij Vera Medical Center vinden we het belangrijk om onze patiënten zo goed mogelijk van dienst te zijn. We horen graag van u wat u van onze zorg en dienstverlening vindt. We staan open voor uw feedback! Complimenten ontvangen is altijd leuk, maar ook als u ontevreden bent, willen u vragen dit bij ons aan te geven. Dit kan natuurlijk tijdens uw afspraak, of via telefoon 020-210 1111, of e-mail info@veramedicalcenter.nl, of ons contactformulier. Samen met  u proberen we altijd tot een oplossing te komen.

Wilt of kunt u de klacht toch niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Dit is een externe organisatie waar Vera Medical Center bij is aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.